donderdag 20 januari 2011

Ontdek hoe je door te ontgiften je weer fit & vitaal kunt voelen

Ontdek hoe je door te ontgiften je weer fit & vitaal kunt voelen


De Bio-Energiser is een medisch ( gekeurd ) apparaat en eenvoudig in gebruik en het doet wat het belooft. Het geeft je meer energie doordat het de cel helpt om beter voedingsstoffen op te nemen en afvalstoffen uit te scheiden. Een regelmatige behandeling met de Bio-Energiser zorgt ervoor dat de opgehoopte gifstoffen in je lichaam worden uitgescheiden. Het gevolg is dat je immuunsysteem sterker wordt, je algehele gezondheidstoestand verbetert en dat je je weer fit en vitaal begint te voelen.

"We zijn niet ziek, maar vergiftigd"


Deze uitspraak lijkt misschien vreemd, maar is een waarheid als een koe. Onze lichaamsfuncties worden door de afzetting van gifstoffen in onze weefsels bemoeilijkt. De gifstoffen zijn van twee bronnen afkomstig. Door de vervuiling van het oppervlaktewater, de lucht en de voedselketen worden we vanbinnen steeds toxischer. Per jaar komen er zo maar even ongeveer 10.000 chemische stoffen bij waarvan we niet weten of ze schadelijk voor de mens zijn. Daarnaast heb je ook toxines of gifstoffen die afkomstig zijn uit ons spijsverteringsstelsel: verkeerde voedingsgewoontes of -combinaties leiden tot gistings- en rottingsprocessen. Deze gifstoffen saboteren ons immuunsysteem en kunnen aanleiding geven tot hoofdpijn en migraine, vermoeidheid, ademhalingsstoornissen, enz.

"Kun je dan echt ontgiften zonder je ziek te voelen?"


Zeker en vast. Terwijl ontgiften vroeger vaak synoniem stond met vasten is er nu een hoogtechnologisch apparaat op de markt dat ontgiften makkelijker dan ooit maakt. De voeten hebben in totaal 4000 poriën en vormen dus een ideaal kanaal waarlangs gifstoffen kunnen worden afgevoerd. Het enige wat je hiervoor moet doen is twee keer een half uurtje per week uittrekken voor de behandeling met de Bio-Energiser. Daarnaast moet je voor en na de behandeling voldoende drinken om ontgiftingssymptomen zoals hoofdpijn en koortsigheid te verzachten of te vermijden. Epileptici, personen met een pacemaker of een orgaanimplantaat, zwangere vrouwen en kinderen onder de 5 jaar mogen de Detox Foot Spa niet gebruiken.


Ionen ... Aan de bron van het leven


Ionen zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van elektrische energie op celniveau en bijgevolg voor het degelijk functioneren van ons lichaam. Ionen komen meestal voor in een vloeibare omgeving en vallen in de chemie onder de categorie van de zouten. Het verschil in ionenconcentratie ter hoogte van de celwand brengt een elektrische energiepotentiaal tot stand. Je kan het vergelijken met een batterij waar één uiteinde een grotere concentratie positief geladen deeltjes heeft en het ander een grotere concentratie negatief geladen deeltjes. Wanneer er tussen deze twee een gesloten circuit ontstaat, krijg je energie of elektrische stroom. Een gelijkaardige energie ontstaat in het lichaam als geladen ionen doorheen het celmembraan getransporteerd worden. Deze energie is essentieel voor de prikkeloverdracht door het zenuwstelsel. Zonder deze energie zou het zelfs niet mogelijk zijn je spieren te bewegen, of zelfs maar gedachten te produceren.

Hoe werkt het precies?


Je vult de Detox Foot Spa met warm water en een beetje sodiumarm zout dat wordt bijgeleverd. Je plaatst de spoel in het bad die de ionenstroom en een bio-energetisch veld opwekt. Miljoenen ionen dringen je lichaam binnen en gaan zich door hun magnetische geladenheid binden aan deeltjes met een tegengestelde lading, de in wezen lichaamsvreemde gifstoffen. De nu gebonden en dus neutrale deeltjes worden vervolgens aan het lichaam onttrokken door een proces dat osmose heet. De deeltjes bewegen zich daardoor van een gebied met lagere concentratie (het lichaam) naar een gebied met een hogere concentratie (het voetbad).

Hoe verloopt een behandeling?


Eens je je voeten in het warme water hebt ondergedompeld, kan je je volledig ontspannen. Je kan rustig een boek lezen of mediteren, of gewoon relaxen. Als snel zal je merken dat het water van kleur begint te veranderen. De kleur is afhankelijk van een aantal factoren: de in het oorspronkelijk water aanwezige mineralen, de mate van vergiftiging, de aard van de gifstoffen en de plaats waar de ontgifting plaats vindt.



Kleur van de deeltjesMateriaal of lichaamsgebied
geel-groenontgiftiging van nier, blaas en urinekanaal
oranjeontgiftiging van de gewrichten
bruinontgiftiging van de lever, tabak en celafval
zwartontgiftiging van de lever
donkergroenontgiftiging van de galblaas
wit schuimlymfevatenstelesel
witte kaasachtige deeltjeswaarschijnlijk gist of schimmel
zwarte vlokkenzware metalen
rode vlokkengeklonterd bloed

Je hebt normaal gezien een drie tot zestal behandelingen nodig om een diepgaande zuivering teweeg te brengen. Naderhand volstaat bij de meeste gebruikers 1 behandeling om de twee weken of de maand om je vitaal en gezond te blijven voelen. De minimale tijd tussen twee opeenvolgende behandelingen bedraagt 48 uur.


Heb ook ik baat bij ontgifting?


Natuurlijk, iedereen heeft baat bij detoxificatie om de eenvoudige reden dat je sterker wordt en dus minder vatbaar voor ziekte. Naast het preventief gebruik wordt het vaak ingezet bij een aantal veel voorkomende aandoeningen. Het kan o.m. ondersteuning bieden bij:
  • huidaandoeningen zoals psoriasis en eczeem
  • vocht- en vetophopingen zoals cellulitis, oedeem en acné
  • allergieën en astma
  • hoofdpijnen en migraine
  • slapeloosheid en vermoeidheid
  • spijsverteringsstoornissen
  • gewrichts- en spieraandoeningen
  • depressie
  • verkoudheden, griep en sinusitis
  • slechte adem en lichaamsgeuren
Kortom, de Bio-Energiser is een veelzijdig medisch apparaat en het wekt dan ook geen verwondering dat het medisch is goedgekeurd door de European Medical Device Directive onder nr. 93/42EEC. Anderzijds kan de Bio-Energiser niet dienen ter vervanging van een medische behandeling of als middel om een diagnose te stelllen.


Ervaar zelf de talrijke voordelen van de Detox Bioenergiser Foot Spa


De Bio-Energiser heeft een aantal weldadige effecten op het lichaam, waaronder:
  • een verhoogde afvoer van afvalstoffen waardoor voedingsstoffen beter kunnen worden opgenomen.
  • normalisering van het vegetatieve zenuwstelsel
  • een betere doorbloeding, regulering van de cholesterolwaarde, normalisering van de bloeddruk en de pH-waarde van het bloed
  • verhoging van de immuniteit
  • hydratatie en verlevendiging van de huid
  • betere werking van de ontgiftingsorganen, met name de lever en de nieren
  • verhoging van de vitaliteit
  • vermindering van stress en pijn
  • door de betere regeling van de aanmaak van neurotransmitters ervaren ervaar je een verhoogd gevoel van welzijn, en verbetert je geheugen en concentratie.

Ervaringen van gebruikers


  • "Het is moeilijk om je voor te stellen hoeveel beter ik me nu voel. Ik heb gedurende meer dan 6 jaar last gehad van CVS (Chronisch Vermoeidheidssyndroom). De Bio-Energiser Foot Spa maakte een wereld van verschil voor mij: na de eerste behandeling was ik overtuigd omdat ik me de volgende dag al veel beter voelde. Na elke behandeling ging ik er verder op vooruit. CVS is een zeer complexe ziekte met heel wat rare symptomen, maar ik heb zoveel verbetering ervaren in verschillende deelgebieden van mijn leven dat ik eeuwig dankbaar ben dat ik de kans heb genomen om het systeem zelf uit te proberen."(S.F. uit D.)
  • "Ik was kritisch w.b. de voordelen maar na mijn eerste behandeling kon ik haast niet geloven hoeveel energie ik had gedurende de eerste 24 uur. Echt fantastisch!" (K.S. uit S.)
  • "Ik heb gedurende vele jaren last gehad van fibromyalgie. Deze chronische ziekte wordt niet ten volle begrepen, maar de symptomen variëren van pijn, vermoeidheid, ochtendstijfheid, slaapproblemen, hoofdpijnen tot depressie. Na mijn eerste behandeling met de Bio-Energiser begonnnen mijn symptomen te verminderen en ik voel me nu veel beter. Na vele jaren ziek geweest te zijn, was ik vergeten hoe het voelt om goed in je vel te zitten, op een energiepeil dat ik in geen jaren had ervaren."(L.C. uit G.)
  • "Nadat ik een nieuwe job had aangenomen en bijgevolg meer tijd in de auto spendeerde, begon een oude blessure aan de nek en de schouder weer op te spelen. Het werd op een bepaald moment zo erg dat ik mijn arm haast niet meer kon bewegen. Tot ik op een dag hoorde over de Bio-Energiser D-tox Foot Spa en ik besloot het een kans te geven. Na twee behandelingen kon ik mijn arm nog steeds niet opheffen, maar ik verkreeg wel meer beweeglijkheid in nek en schouder. De opeenvolgende behandelingen hebben voelbare en langblijvende resultaten gegeven. Ik neem nu dan ook op regelmatige basis een voetbad met de Bio-Energiser."(D.M. uit O.)


Toegankelijk en gebruiksvriendelijk


De grootste voordelen van de Bio-Energiser zijn het brede werkingsveld, het gebruiksgemak, en de pijnloze manier van ontgiften. Bovendien maakt het ontgiften ook toegankelijk voor diegenen die hun levensstijl niet willen of kunnen aanpassen maar zich wel gezonder en vitaler willen voelen. De Detox Foot Spa is daarom niet alleen heel effectief maar heel eenvoudig in gebruik en geschikt voor iedereen. Ontgifting is van essentieel belang ter voorkoming van heel wat ziektes (onder meer immuunziektes), het zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een betere werking van voedingssupplementen. Het zelfgenezend vermogen van het lichaam wordt gestimuleerd en op emotioneel en mentaal vlak ga je je beter en scherper dan ooit te voren voelen.
Preventie is de sleutel tot een blijvende gezondheid, vraag je dus niet af of je het kan permitteren om de Bio-Energiser in huis te halen, vraag je echter af of je het kan permitteren om hem niet in huis te hebben.
De Bio-Energiser wordt geleverd met de volgende onderdelen: het voetbad, de spoel, opberghoesjes, natriumarm zout en 30 plastieken beschermhoesjes. Klik hier om een bioenergiser vervangset te bestellen.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten